jacken94 Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 (redigerat) tjena vill gradera min psp till den versionen man kan spela t ex mini spel å så kan nån skicka gudie med allt man behöver Redigerat 17 Maj 2008 av jacken94 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 *harklar* Du behöver ett custom firmware. Du kan hitta det på darkalex sidor... Custom Firmware är hackad version av vanliga firmware som man får med sig i psp och så har dom gjort att man kan spela "nerladdade" spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacken94 Skrivet 16 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 okej gött men vad ska man lägga spelen *harklar* Du behöver ett custom firmware. Du kan hitta det på darkalex sidor... Custom Firmware är hackad version av vanliga firmware som man får med sig i psp och så har dom gjort att man kan spela "nerladdade" spel mm gött men var lägger man spelen om man har iso cso format Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 *harklar* Du behöver ett custom firmware. Du kan hitta det på darkalex sidor... Custom Firmware är hackad version av vanliga firmware som man får med sig i psp och så har dom gjort att man kan spela "nerladdade" spel asså jag har varit där och laddat ner så jag kan upgradera men när jag startar min psp och startar upgraderingen så står det The game could not be started. (80020148) vet du hur man fixar det behöver hjälp plzz ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ jacken svar på din fråga du ska göra en mapp i memory stick mappen asså den mappen du får fram när du sätter i gång din psp med usb kabeln mappen du gör ska heta ISO jag vet inte rikigt om du måste göra nått mer men sök på youtube annars Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
reffo Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 måste man ha pandory battery för att skaffa CFW?? För när jag ska installera CFW SÅ står det så här This update cannot be started. The data is corrupted. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kazekami Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 om det står så för dig då är det fel på filen du har. jag har samma problem som sfsfs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tzarenc Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Seriöst! Idioter! Läser ni inte vad folk säger? Pandora batteri behöver du! Om ni ska behöva hjälp så regga er på www.chipper.se så kanske det är nån som kan hjälpa er som inte har mental sjukdom som ni har get mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg