Maenster Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Tja Jag tänkte ha en bild som avatar som är mindre än min nuvarande. Men när jag ska ladda upp den så står det : '' Filen du vill ladda upp är för stor för din medlemsgrupp. Välj en mindre. '' Jag fattar inte :huh: Lägger upp bilden by the way Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 den är för stor..max 12 kb, vill du att jag ska göra så att du kn ha den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 16 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 ja tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 nu borde det funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 (redigerat) Här får du en som är under 12 kB. Den är i formatet jpeg. Den har lite bättre kvalité än jirachi22s bild, eftersom den har under gränsen men större storlek. Redigerat 16 Maj 2008 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Här får du en som är under 12 kB. Den är i formatet jpeg.det har jag redan givit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 Här får du en som är under 12 kB. Den är i formatet jpeg.det har jag redan givit Läs mer vad han skrev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 Här får du en som är under 12 kB. Den är i formatet jpeg.det har jag redan givit Du sparade din i Paint och fick ganska dålig kvalitet.Då sparade Vitdom om den i (troligen) Photoshop och valde så hög grafik man kunde få på 12 kB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.