Hoppa till innehåll

Digitalkamera Till Ps3

BLITZFREEDOME

Rekommendera inlägg

Hej. När jag kopplar in min Digitalkamera med en USB- sladd till mitt PS3 så kommer det fram där på foton ju... (Video Också). Sen när jag går och kollar på ett foto och trycker "använd som skrivbordsunderlägg så blir det svart och playstationet lyser bara med den gröna onknappen. Är dt något fel elr måste man lägga in bilderna först??

Tacksam För Svar //BLITZFREEDOME

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej. När jag kopplar in min Digitalkamera med en USB- sladd till mitt PS3 så kommer det fram där på foton ju... (Video Också). Sen när jag går och kollar på ett foto och trycker "använd som skrivbordsunderlägg så blir det svart och playstationet lyser bara med den gröna onknappen. Är dt något fel elr måste man lägga in bilderna först??

Tacksam För Svar //BLITZFREEDOME

Jag tror det är för att du måste kopiera bilden som du ska ha som skrivbordsunderlägg till PS3't. Tryck "trekant" och sen typ kopiera > Hårdisk. Sedan får du använda den ny-kopierade som skrivbordsunderlägg. För om du kopplar ur digitalkameran ur PS3't så har ju inte PS3't någon kontakt med de bilden, kan vara därför det blir svart istället för en fin bild :) Redigerat av bladefinor
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...