BLITZFREEDOME Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Hej. När jag kopplar in min Digitalkamera med en USB- sladd till mitt PS3 så kommer det fram där på foton ju... (Video Också). Sen när jag går och kollar på ett foto och trycker "använd som skrivbordsunderlägg så blir det svart och playstationet lyser bara med den gröna onknappen. Är dt något fel elr måste man lägga in bilderna först?? Tacksam För Svar //BLITZFREEDOME Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladefinor Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 (redigerat) Hej. När jag kopplar in min Digitalkamera med en USB- sladd till mitt PS3 så kommer det fram där på foton ju... (Video Också). Sen när jag går och kollar på ett foto och trycker "använd som skrivbordsunderlägg så blir det svart och playstationet lyser bara med den gröna onknappen. Är dt något fel elr måste man lägga in bilderna först?? Tacksam För Svar //BLITZFREEDOME Jag tror det är för att du måste kopiera bilden som du ska ha som skrivbordsunderlägg till PS3't. Tryck "trekant" och sen typ kopiera > Hårdisk. Sedan får du använda den ny-kopierade som skrivbordsunderlägg. För om du kopplar ur digitalkameran ur PS3't så har ju inte PS3't någon kontakt med de bilden, kan vara därför det blir svart istället för en fin bild :) Redigerat 17 Maj 2008 av bladefinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 18 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 Jo, du hade rätt. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.