x3n0n Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 tjeena...jag och min clan söker en sponsor med en 24/7 server och och det skulle funka så med ett webbhotell också. skriv til mig i forumet eller PM:A mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iBye Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Skriv lite mer information om er klan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 tjeena...jag och min clan söker en sponsor med en 24/7 server och och det skulle funka så med ett webbhotell också. skriv til mig i forumet eller PM:A mig Är det du som har en Hide n seek server? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
x3n0n Skrivet 17 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 aa jag ahr en Hide N Seek server.... vi är en ganska ny uppstartad clan. Vi är 5 aktiva spelare med en reserv. vi har haft webbhotel på olika hemsidor men inte gillt nån och därför söker vi fortfarande webbhotell. alla i clanen är ungefär mid - high skillade och vi har en egen dedikerad WAR server men inte en 24/7 och skulle gärna vilja ha en sponsor med 24/7 server. vi kommer lira cupper och vi lirar ofta pcw minst en varje dag kasnke två. inom sin tid kanske vi kommer att satsa hårt! snälla skriv.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 aa jag ahr en Hide N Seek server.... vi är en ganska ny uppstartad clan. Vi är 5 aktiva spelare med en reserv. vi har haft webbhotel på olika hemsidor men inte gillt nån och därför söker vi fortfarande webbhotell. alla i clanen är ungefär mid - high skillade och vi har en egen dedikerad WAR server men inte en 24/7 och skulle gärna vilja ha en sponsor med 24/7 server. vi kommer lira cupper och vi lirar ofta pcw minst en varje dag kasnke två. inom sin tid kanske vi kommer att satsa hårt! snälla skriv.. Men du sa ju att servern var 24/7 igår. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg