Gäst jeppedoli Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Skrivet 17 Maj 2008 Vf funkar inte gta sa mulitplayer? Förut funkade det. Men när jag klickade på internet (asså söka å servar) då hittar han ingen server. Jag har lagt till en server förut i mina favoriter men när jag börjar spela det så börjar det ladda sedan så blir det "connect" då står det "failed load" typ.
Gäst TheWho Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Skrivet 17 Maj 2008 Vf funkar inte gta sa mulitplayer? Förut funkade det. Men när jag klickade på internet (asså söka å servar) då hittar han ingen server. Jag har lagt till en server förut i mina favoriter men när jag börjar spela det så börjar det ladda sedan så blir det "connect" då står det "failed load" typ.Samma problem här, fast endast att den inte hittar några servrar under fliken "Internet".
Khazar Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Skrivet 17 Maj 2008 (redigerat) wtf, kommer inte upp några servrar för mig heller:S ok, jag kollade upp varför de inte kommer upp några servrar, sa-mp teamet har slutat hosta alla servrar, http://www.mtasa.com/ gå där för the new shit Redigerat 17 Maj 2008 av Khazar
Rekommendera inlägg