Gäst jeppedoli Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Hur köper jag djur?? jag är i lvl 4 i summoning. asså hur får jag ett djur som går bakom mig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 *suck* Varför kollar du inte i manual? ._. Du köper i petshops! Fattar du? källa: http://www.runescape.com/kbase/viewarticle.ws?article_id=596 Hoppas du fattar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst robloxSpelare Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 och för att få pets måste man vara member väl. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Hur köper jag djur?? jag är i lvl 4 i summoning. asså hur får jag ett djur som går bakom mig? och för att få pets måste man vara member väl.jeppe*Du måste vara member, gå sedan till staden ovanför Falador (där du gjorde wolf whistle) bredvid summoning så finns en pet shop, gå in där och köp en hund eller katt. roblo* Ja du måste vara member, pet's hör till summoning, och summoning är endast för members. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Finns redan liknande trådar, låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg