Gäst jeppedoli Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Vilket quest är det när man får en ryggsäck med oändligt med pilar? Skulle vilja ha den. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 (redigerat) Vilket quest är det när man får en ryggsäck med oändligt med pilar? Skulle vilja ha den. ;)Du måste göra Zogre Flesh Eaters , för att få backpack. Redigerat 17 Maj 2008 av Raptomex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 oändligt med pilar?tror nog inte det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Jag tror att du menar Ava's accumulator. Du måste ha klara 'Animal magnestism'. Om du har 50+ så kan du använda en 'Accmulator' annars kan du använda en nedgradering av accmulator. Och den har inte oändligt med pilar, den tar upp alla pilar som är i närheten/som du skjuter. Den sparar massor av pilar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolswelol Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 Vilket quest är det när man får en ryggsäck med oändligt med pilar? Skulle vilja ha den. ;)några saker, man får inte oändligt med pilar och jag har klarat questet man måste delvis klara ett annat quest innan det, det heter: Priest in Peril eller någonting sen kan man göra questet: Animal magnetism om man har 18slayer eller bättre, questet är ganska långt oh man måste ha 15+ i thiving tror jag om man itne har tur och får buton som man kan polisha. :lol: :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg