afffe Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 jag har ett vanligt 8mb kort och har typ 150 sparningar på... jag fattar inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 afffe: Dina spels sparningar kanske inte rymmer jätte mycket kb? ronson: Köp två sony 8mb istället. Mindre mb men filerna blir typ mindre med sony minneskort o.O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 Jag skulle nog satsa på att köpa sonys 8 GB. De rymmer faktiskt mycket, och om det skulle bli ont om plats kan du alltid radera något du känner är onödigt. eller köp ett till. Jag tror aldrig jag har fyllt mitt iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 (redigerat) jag har ett max memorie på 16 mb (inget jag rekomenderar) som jag har många saves på och 2-3 stycken har försvunnit, det blir typ corrupted data och en fyrkant som bild Redigerat 2 Juni 2008 av viko550 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg