↗ till inläggetJag älskar cider (alkoholfri) det är asgott, men det är kanske inte en riktig läsk.
Jag hatar RedBull, Dr pepper och Root Beer.
Samma här, men jag hatar inte drycker.
↗ till inläggetJag älskar cider (alkoholfri) det är asgott, men det är kanske inte en riktig läsk.
Jag hatar RedBull, Dr pepper och Root Beer.
Samma här, men jag hatar inte drycker.
Gillar Cola och Fanta mest. c:
↗ till inläggetaa, fast jag tycker att dem där smakar äckligt, alla andra (de flesta andra) tycker jag om.Samma här, men jag hatar inte drycker.
↗ till inläggetOgillar den mesta "mainstream" läsken, alltså coca cola, fanta osv. Smakar mest kolsyra. Boylan suger cane cola är definitivt min favorit.
Var på City Gross idag och gav din favorit en chans.
Skiten smakade som hostmedicin, listerine och thai-boxningslinement. -.-
Mountain dev eller pepsi
Fanta exotic.
Minns en gång när jag ställde in den i frysen en stund så blev det lixom is typ, sen smälte det lite o va skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit gott :))
Är det bara jag som hatar coca cola?, smakar som kolsyrat pungsvett...
Fanta är min favorit läsk :3.
↗ till inläggetoch du vet hur pungsvett smakar? :DÄr det bara jag som hatar coca cola?, smakar som kolsyrat pungsvett...
Fanta är min favorit läsk :3.
Hur smakar trocadero ägentligen? Är det typ wannabe cola eller en helt ny smak? Har sett det och hört tallas om det men har aldrig smakat...
↗ till inläggetSmakar verkligen inte som cola, lol. Hur förklarar man smaken på trocadero? xDHur smakar trocadero ägentligen? Är det typ wannabe cola eller en helt ny smak? Har sett det och hört tallas om det men har aldrig smakat...
Trocadero smakar typ som godis :)
↗ till inläggetHur smakar trocadero ägentligen? Är det typ wannabe cola eller en helt ny smak? Har sett det och hört tallas om det men har aldrig smakat...
Som Champis ungefär.
Coca cola, och Fanta Erotic :P
Päronsoda
↗ till inläggetOh yeah! Ska köpa låda med trocadero :lol:Trocadero smakar typ som godis :)
extreme cola, rockstar cola
Cola, Vimto och julmust.
Julmust, DR Pepper.
↗ till inläggetDr Pepper, får bara fråga hur du kan gilla det...Julmust, DR Pepper.
Julmust är gott :)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in