Dr Pepper smakar typ.. mandelmassa imo :S Lite roligt är att alla antingen hatar det eller älskar det, verkar inte finnas någon som tycker det är helt ok eller bara gott.
Godaste Läsken?
Trocadero, Coca Cola och Fanta ^_^
Tycker att Dr Pepper är rätt så god.
Pepsi är fortfarande godast, förstått? :D
↗ till inläggetAa, precis. Lite som Justin Bieber.Dr Pepper smakar typ.. mandelmassa imo :S Lite roligt är att alla antingen hatar det eller älskar det, verkar inte finnas någon som tycker det är helt ok eller bara gott.
↗ till inläggetPepsi är fortfarande godast, förstått? :D
Absolut. Pepsi är godare än coca cola!
↗ till inläggetJag tycker inte att det är någon skillnad egetligen fast det var längesedan jag drack Pepsi.Absolut. Pepsi är godare än coca cola!
Vad är det för skillnad?
↗ till inläggetReceptet, sötman är det som skiljer sig, vilket är lätt att känna av.Jag tycker inte att det är någon skillnad egetligen fast det var längesedan jag drack Pepsi.
Vad är det för skillnad?
Pepsi är lite sötare än vad Coca Cola är.
Gillar pepsi också.
Mountain dew
↗ till inläggetTvärtom imo ;oReceptet, sötman är det som skiljer sig, vilket är lätt att känna av.
Pepsi är lite sötare än vad Coca Cola är.
coca-cola zero såklart möe godare än vanlig men bäst är ju jul/påskmust ;)
↗ till inläggetFan, hur kunde jag glömma Mountain Dew.Mountain dew
Det är gott som fan.
Dr. Pepper!!
Fanta!
"Fanta, Börja banta!"
↗ till inläggetAsså nja... Det är mer "Smak" i det, och lite godare...Tvärtom imo ;o
Root Beer!
↗ till inläggetRoot Beer!
Tror du missförstod trådens syfte. Det handlar om vilken som är den godaste läsken, inte den vidrigaste. ;)
Cola, Fanta lemon och Julmust.
↗ till inläggetDå har du ju också missförstått titeln, eftersom fanta lemon och julmust är dom äckligaste drickorna jag smakatTror du missförstod trådens syfte. Det handlar om vilken som är den godaste läsken, inte den vidrigaste. ;)
Cola, Fanta lemon och Julmust.
↗ till inläggetDå har du ju också missförstått titeln, eftersom fanta lemon och julmust är dom äckligaste drickorna jag smakat