↗ till inlägget
Godaste Läsken?
↗ till inläggetAs god ju! :DTror du missförstod trådens syfte. Det handlar om vilken som är den godaste läsken, inte den vidrigaste. ;)
Cola, Fanta lemon och Julmust.
Root Beer, Dr Pepper, Cola Vanilla.. <3
Bara amerikanska.. :(
Jo Vanilla Coke är rätt god, men denna är godare.
Aldrig smakat vanlijcola :ccccccccccccccccccccccccccc
↗ till inläggetHar snarare tröttnat på julmust, drack över 12 liter under jullovet
↗ till inläggetAldrig smakat vanlijcola :ccccccccccccccccccccccccccc
Admin är besviken på dig.
Nej, jag har inte smakat den heller :P.
Julmust är riktigt gott och har inte tröttnat på den, roligt med påskmust också :D.
Tycker att pepsi är mycket godare än coca cola, förstår inte folk som tycker om CC mer.
Edit -
I.o.m det, hur gick det för admins namninsamling egentligen?
Lugnt DR. Pepper
↗ till inläggetSmakar flytande marsipanLugnt DR. Pepper
↗ till inläggetThis ^Smakar flytande marsipan
↗ till inläggetSmakar flytande marsipan
Njae, mer som mandelkubb!
Dricker inte läsk men Icas läsk är ganska god för den har inte mycket kolsyra.
Vanilia Coke återkommer då och då faktiskt, även Cherry Coke.
↗ till inläggetDrack över 30 liter ett jullov, ja, jag räknade.Har snarare tröttnat på julmust, drack över 12 liter under jullovet
Är fortfarande lika beroende. B)
Coca Cola är den absolut godaste. Men finns många andra som är goda, typ Fanta Lemon, Jul/Påskmust.
WTF... Tror ingen har sagt mountain dew....
Mountain dew är solklar 1:a Iallafall orginal och ice... Inte raspberryn den smakar mest dr.pepper...!
Pepsi,men jag har inte smakat på så mycket olika läsk sorter(kände inte igen de flesta märken här)
↗ till inläggetDu måste vara ganska blind om du inte sett någon som nämnt mountain dewWTF... Tror ingen har sagt mountain dew....
Mountain dew är solklar 1:a Iallafall orginal och ice... Inte raspberryn den smakar mest dr.pepper...!
Testade Kiviksmusteri's hallondryck och det var en drog för mig, så klassas det som en läskdryck så hamnar den på första plats. Mountain Dew är också väldigt trevligt på Subway t.ex.
d har nu kommit Vanilla Coke o Cherry Coke till tyresö o dom e så j *vla goda :D