DDDD Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 nu har jag fyra varningar och blir bannad i och med detta ämne. Jag ville bara säga hejdå till fuska.se en sista gång, fuska.se har faktiskt blivit sämre under åren. Med poisons alla dubbelanvändare, allt detta hat mot 96-97:or.. Jag kommer fast de här dåliga sakerna att sakna fuska. Hej då! alla som har hatat mig. Tur för er, alla som har haft mig som en fuska.se- vän..synd. Hej då för sista gången!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 nu har jag fyra varningar och blir bannad i och med detta ämne. Jag ville bara säga hejdå till fuska.se en sista gång, fuska.se har faktiskt blivit sämre under åren. Med poisons alla dubbelanvändare, allt detta hat mot 96-97:or.. Jag kommer fast de här dåliga sakerna att sakna fuska. Hej då! alla som har hatat mig. Tur för er, alla som har haft mig som en fuska.se- vän..synd. Hej då för sista gången!!Vad spelar det för nån roll? Du kan ju vara på din andra användare, jirachi22 eller vad den heter lol. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 Onödig tråd. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg