Mintplanta Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 Håller på att skilla upp i herbalism då jag är uttråkad, undrar om det finns ett herbalism addon för de ändamålet ( är lvl 70 ). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 Som springer runt och farmar herbs åt dig? Eller vad? o.o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 19 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 Som springer runt och farmar herbs åt dig? Eller vad? o.oNja en som visar herbs på mappen bättre än Find herbs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addeboi Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 Som springer runt och farmar herbs åt dig? Eller vad? o.oNja en som visar herbs på mappen bättre än Find herbs Gatherer visar allt du plockat tidigare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 ännu bättre, gatherer med wowhead database så ser du alla herbs som finns Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 Cartographer. Visar alla herbs och vart de finns. http://files.wowace.com/sw-c.html Tanka Cartographer och Cartographer_Herbalism. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 Finns det för mining också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dextrozol Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 visar allt jag tycker det är skitjobbigt eftersom mappen blir så liten då och blir full av växter och ores osv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 (redigerat) visar allt jag tycker det är skitjobbigt eftersom mappen blir så liten då och blir full av växter och ores osvDet går att ställa in storleken på den. Det går även ta bort så den inte visar ores/mines alls. Det går även att ställa in så du bara ser t.ex. Copper ore men inte Tin ore. Redigerat 25 Maj 2008 av Boffaroffe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg