ThaNooB Skrivet 23 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2008 Sveriges är väl sådär. Riktigt HATAR Charlotte Perelli... Hon är som Carola eller nån sån j*vla diva!!! Spaniens är ju ganska skön :D Den där med piraterna är ju så cp så den är bra ^^ Nu när Sverige åkt ut hejar jag väl på Ryssland/Rumänien. Jag håller med om att hon är dålig. Hon ser ut som en transvestit. Haha, tyckte jag och min familj också!!! Hon ser ut som en j*vla skyltdocka. Helt "perfekt" liksom, inte för att jag skulle vilja ha henne... :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 Jag håller med om att hon är dålig. Hon ser ut som en transvestit. Haha, tyckte jag och min familj också!!! Hon ser ut som en j*vla skyltdocka. Helt "perfekt" liksom, inte för att jag skulle vilja ha henne... :blink: w0rd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 Finland är skitbra, jag hejar på dom, igen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 Sett från Finlands låt till den som är nu. Lettland var värsta Lazy-town-kopian, men dem ägde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 Det är ju ingen Schlager , de är finsk rock musik O.O Jag håller med att Charlotte är ful , men hon sjunger bra och det är en grym låt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 Frankrike har ju skönaste :D En luffare som sjunger :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 (redigerat) THIS IS MADNESS , Hur kan Armenien,Turkiet och ligga i topp ? Hahahaha , faen va Björn va rolig ^^ :lol: Redigerat 24 Maj 2008 av MolleMan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 Jag håller med att Charlotte är ful , men hon sjunger bra och det är en grym låt!Usch, nej. Verkligen inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Det är klart,Ryssland vann och Sverige kom på en 18:e plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Vaddå Charlotte är ful?? Hon är ju inte alls ful, hon ser snarare ut som en as sexig häxa eller ngt sådant. :rolleyes: Hon är rätt bra, men jag gillar inte låten alls :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Var det nån som orkade se på det? Eller läste ni bara i tidningen om vad hon fick för plasering? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 21 :P men missä miehet ratsastaa eller my secter combintion skulle ha vunit :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.