Gäst Perisoreus Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Jag fann det mest synd att Irland inte kom vidare. :( Finland och Azerbaijan var smärre överraskningar. Helst vill jag att Sverige vinner (så klart), men jag tror att det blir Ryssland eller Grekland som vinner. Skall bli spännande att se den andra semifinalen i morgon. Jag har hört alla låtar, men jag kommer inte ihåg vilken låt som kom från vilket land. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Hur kan svenska folket tycka Charlotte är bra!? vi blir väl 5-8 plats i finalen (om vi kommer vidare). btw..när är Semifinalen imorgon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Hur kan svenska folket tycka Charlotte är bra!? vi blir väl 5-8 plats i finalen (om vi kommer vidare). btw..när är Semifinalen imorgon? Charlotte har ju faktiskt vunnit hela Eurovision en gång, för nio år sen. Semifinal 2 börjar imorgon kl. 21:00 på SVT1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Hur kan svenska folket tycka Charlotte är bra!? vi blir väl 5-8 plats i finalen (om vi kommer vidare). btw..när är Semifinalen imorgon? Charlotte har ju faktiskt vunnit hela Eurovision en gång, för nio år sen. Semifinal 2 börjar imorgon kl. 21:00 på SVT1. Att hon vunnit Eurovision är mer eller mindre ett bevis på hur kass och mainstream hon är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Jag håller med om att hon är dålig. Hon ser ut som en transvestit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2008 Jag håller med om att hon är dålig. Hon ser ut som en transvestit.Vad har uteseendet med musiken att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2008 Jag håller med om att hon är dålig. Hon ser ut som en transvestit.Vad har uteseendet med musiken att göra? Egentligen inget, men nuförtiden är ju utseendet nästan viktigare än musiken. Jag tittade, mot min allra innersta vilja, på den första semifinalen. Jag kräktes 19 gånger. Fy f*n i h*lvete vad dåligt det var. Ska man skratta eller gråta? "Musik" my ass! Det här är bara skit. Det är liksom bortom mainstream, det är... ja, schlager. Jag hatar verkligen det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2008 Ukraina kommer vinna.. Ani Lorak ser väldigt snäll ut :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 23 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2008 Nu är final-platserna färdiga: 1. Rumänien / Nico and Vlad / Pe-o Margine de Lume 2. England / Andy Abraham / Even If 3. Albanien / Olta Boka / Zemrën E Lamë Peng 4. Tyskland / No Angels / Dissappear 5. Armanien / Sirusho / Qele Qele 6. Bosnien & Hercegovina / Laka / Pokušaj 7. Israel / Boaz / The Fire In Your Eyes 8. Finland / Teräsbetoni / Missä miehet ratsastaa 9. Kroatien / Kraljevi Ulice och 75 cents / Romanca 10. Polen / Isis Gee / For Life 11. Island / Euroband / This Is My Life 12. Turkiet / Mor ve Ötesi / Deli 13. Portugal / Vânia Fernandes / Senhora do Mar (Negras Águas) 14. Lettland / Pirates of the Sea / Wolves of the Sea 15. Sverige / Charlotte Perrelli / Hero 16. Danmark / Simon Mathew / All Night Long 17. Georgien / Diana Gurtskaya / Peace Will Come 18. Ukraina / Ani Lorak / Shady Lady 19. Frankrike / Sébastian Tellier / Divine 20. Azerbaijan / Elnur och Samir / Day After Day 21. Grekland / Kalomira / Secret Combination 22. Spanien / Rodolfo Chikilicuatre / Baila El Chiki Chiki 23. Serbien / Jelena Tomašević feat. Bora Dugic / Oro 24. Ryssland / Dima Bilan / Believe 25. Norge / Maria Haukaas Storeng / Hold On Be Strong Diskutera Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 23 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2008 Finalen kommer imorgon? Jag tror nog att Sverige kommer komma bra till, vet inte om jag ska rösta på henne iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 23 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2008 Jag håller med om att hon är dålig. Hon ser ut som en transvestit. Vad har uteseendet med musiken att göra? Egentligen inget, men nuförtiden är ju utseendet nästan viktigare än musiken. Jag tittade, mot min allra innersta vilja, på den första semifinalen. Jag kräktes 19 gånger. Fy f*n i h*lvete vad dåligt det var. Ska man skratta eller gråta? "Musik" my ass! Det här är bara skit. Det är liksom bortom mainstream, det är... ja, schlager. Jag hatar verkligen det här. Instämmer. Vill bara spy varje gång jag hör talas om det. För mitt eget bästa (skulle väl behöva vårdas på instesiv om jag råkade se ett bidrag) har jag undvikit att titta på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 23 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2008 Ukraina :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.