w4nkarN Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 Varför hatar alla mig? Jag trodde det mitt hat hade gått över när jag hade varit inaktiv i några månader? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cleaned Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 Care, onödig tråd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 Antecknar till C:\Anteckningar.txt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 Varför hatar alla mig? Jag trodde det mitt hat hade gått över när jag hade varit inaktiv i några månader?Jaså? Ditt hat ? Vilka hatar du? Du menar väll vårat hat till dig ;) Ärligt talat, det är väll ingen som hatar dig ?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 Synd att du känner som du känner men detta är en onödig tråd, låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg