Trasheye Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 är det bra eller är det baraa ett skit spel????? vilket är bäst sword of mana eller final fantasy tactics?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 jag har varken spelat nåt av spelen men eftersom jag älskar final fantasy så tycker jag att det e bäst!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Nej ta inte Final Fantasy Tactis! Det är ju tråkigt som F*n! Då tycker jag Sword OF Mana är ett bättre köp! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
herr snögubbe Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Final fantasy spelen till playstation var ett mästervärk, men det blev dåligare när det kom till ps2 och sämst när det kom till GBA, köp sword of mana. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
son-johan Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Jag tycker att final fantasy tactics advance är väldigt kul. Har inte spelat sword of mana så jag vet inte om det e kul men det värkar bra. Jag tror nog att sword of mana är roligast för final fantasy tactics advance tröttnar man på efter en stund. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 (redigerat) lätt sword of mana PS snygg bild son-goten master DS Redigerat 22 Mars 2004 av Xbox_suger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Hej! Jag tycker att sword of mana är bäst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Sword of mana suger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 har du spelat det då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eda Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 har inte spelat sword of mana men tycker att tactics var kul. tog slut så snabbt bara.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 24 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 jag tror inte att man får slåss som i dom andra spelen=( eller?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg