Easton Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 Jag letar efter Aston Martin Vanquish på GTA IV. Också leter jag efter Ferraris. Är de Turismo bilarna? För när man tävlar med Brucie i uppdraget NO.1 , ser man en Turismo och en bil som liknar en ferrari mer än turismon gör. Man såg det på baklyserna på bilen. Det kan ha varit att jag sett fel. men det tror jag inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 Tursimos (Ferrari 430) finns nära ditt safehouse på andra (stora ön). Tvärs emot klädaffären Perseus där. Aston Martin får du när du jobbar för Stevie, när du får sms om bilar du ska hämta. Första smset man får så ska man hämta en Aston Martin. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 21 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Men hur börjar man jobba för Stevie då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Efter att du har dödat Playbox X eller Dwayne. Jag är på ungefär 50% och jag fick ett sms från honom igår att hämta en bil. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg