Haha har inte så bra betyg men dom kommer att höjas mycket det hära året :D förra året hade jag alla G pluss 2 vg
Dina Betyg?
↗ till inlägget↗ till inläggetG i allt och 2 VG. Skiter fullständigt i skolan och betygen.
"Jag skiter inte i skolan, men jag satsar inte på den heller"
Har väl typ samma som dig Cooliz. Pallar verkligen inte plugga :D
Okey, bara eran framtid vi snackar om, men aja. McDonalds here we come!
Jag är inget underbarn, jag har samma som cooliz. Och jag försöker verkligen(?) -.-
Jag är inte heller nå underbarn har ungefär 180 poäng och har svårt att koncentrera mig i skolan men jag kör alltid mitt bästa och det har gjort att jag har höjt mig i några ämnen och inte fått allt för många IG, men nu snackar vi om att dom har gett upp och skiter i deras betyg, vilket är sjukt idiotiskt?
Jag skiter inte i mina betyg.
Är det prov pluggar jag på så det räcker, är det nåt test så pluggar man väl lite. Men är allmänt slapp om skolan & pluggar INTE varje dag.
↗ till inläggetFinns bättre saker att spendera timmarna på, inte sant? ;)↗ till inläggetG i allt och 2 VG. Skiter fullständigt i skolan och betygen.
"Jag skiter inte i skolan, men jag satsar inte på den heller"
Har väl typ samma som dig Cooliz. Pallar verkligen inte plugga :D
Koncentrera dig på lektionerna när du ändå sitter och är fast i skolan så behöver du inte plugga hemma iallafall?
Sorgligt när man ser folk som säger att dem skiter i skolan och tycker att det är onödigt.
Vi här har guldmöjlighet som många andra människor skulle göra allt för och byta ut platsen.
Gratisskola och gratis gymnasieutbildning är en gåva, och kostnaden för högskola/universitet är så lågt också.
Har inte avslutat några kurser än, men ligger väl ungefär på MVG i Matte och Engelska A och VG i Svenska A.
3 G resten VG. [:
& då kör jag inte fullt än.
VG i samtliga SO-ämnen, slöjd, engelska, franska och musik, G i resten. Inget att hurra över direkt.
Wiee! Fått slutbetyg i Matematik A! :kung:
http://img3.imageshack.us/img3/2936/maalx9.jpg
MVG
↗ till inläggetWiee! Fått slutbetyg i Matematik A! :kung:
http://img3.imageshack.us/img3/2936/maalx9.jpg
MVG
Grattis :-)
slutade på vg i Ma B :(
fast jag hatar matte så thumbs up ändå :gitarr:
Jag har MVG i slutbetyg i hemkunskap :D Men det suger, för då kommer jag bara få höra det när jag blir vuxen och flyttar ihop med ngn. "Det var ju du som fick mvg i hemkunskap, du kan väl laga maten?" <_<
Sen har jag MVG i musik :D
Sen har jag 3 vg, och resten G. :D Men det är inte alla betyg. Får ju inte se allt försen i sommar <_<
typ 50/50 vg o mvg
i nian så va allt bara G
nu kommer på gymnasiet kommer jag kanske få ett vg eller ngt. men nu blir det ett IG i matte A. :'( suger så på matte
Vinterbetyget - 1 MVG, 3(el. 4) VG, Resten G, inga IG
Vinterbetyget - 2 VG resten G :;-)
Jag blev lite osäker om jag kommer få IG i svenska. Efter som jag fick typ IG+ på läsförståelsen i nationella. Annars håller jag mig på G i allt fortf.
Bild: VG
Engelska: MVG
Hemkunskap: VG
Idrott: G
Matematik: VG
Musik: MVG
Biologi: G
Fysik: VG
Kemi: VG
Geografi: VG
Historia: VG
Religion: G
Samhällskunskap: VG
Slöjd: VG
Spanska: MVg
Svenska: VG
Teknik: G
Typ nåt sånt =)
↗ till inläggetVA!?!?!Matte - MVG.
Engelska - MVG.
Svenska - MVG.
Tyska - VG+.
Biologi - VG+.
Kemi - G.
Fysik - G-.
Teknik - VG-.
SO - VG+.
Idrott- VG.
Slöjd - g- ( palla! )
Hemkunskap- VG.
Ehm, det var mina betyg i 9:an sista termin.
Blev besviken på mina g:n men jag fick 1000kr för varje MVG så :)
Ps. Kommer inte ihåg vilka ämnen jag hade i 9:an, jag tror nog inte att det fattas nån.
G i allt utom engelska, där är det VG+. Inte så bra kanske, men har ganska jämn betygs kurva iaf :-) + inge IG:n!
Bild: VG
Engelska: G
Hemkunskap: G
Idrott: VG
Matematik: G
Musik: G
Fysik: G
Kemi: G
Historia: G
Slöjd: G
Spanska: VG
Teknik: VG
Vinterbetyget:
Såg väl ut sådär.Det sjukaste är att t.ex religion hade vi aldrig under höstterminen,ändå fanns det några i min klass som hade VG? :S
↗ till inläggetBild: VG
Engelska: G
Hemkunskap: G
Idrott: VG
Matematik: G
Musik: G
Fysik: G
Kemi: G
Historia: G
Slöjd: G
Spanska: VG
Teknik: VG
Vinterbetyget:
Såg väl ut sådär.Det sjukaste är att t.ex religion hade vi aldrig under höstterminen,ändå fanns det några i min klass som hade VG? :S
Dom tar väll betygen från förra terminen?