Hoppa till innehåll

Wiiware


Musten

Rekommendera inlägg

Hej, för några dagar sen släpptes WiiWare! Är det någon annan än jag som har köpt nåt spel ifrån WiiWare?

Själv köpte jag Final Fantasy Chrystal Chronicles: My Life as a King.

Diskutera WiiWare och spelen man kan köpa via WiiWare!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nästan som Virtual Console fast spelen man köper är nygjorda och exklusiva till WiiWare.

 

Jag har också köpt My Life as a King.

Det är riktigt kul!

 

Jag ska också skaffa Pokémon Farm (eller vad det nu heter) när det släpps.

Hur långt har du kommit på My Life as a King?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En till fråga vad är Virtual Console? :)

En tjänst i Wii Shop Channel där det går att ladda ner olika klassiker från NES, SNES, N64, Mega Drive, C64 med mera för en summa Wii Points.

 

Jaha, coolt gör det kanske då!!

 

du behöver inte vara otrevlig, det var du som fråga din otacksamma jävel, ta bort avataren förresten, den visar bara att du hatar dig själv
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En till fråga vad är Virtual Console? :)

En tjänst i Wii Shop Channel där det går att ladda ner olika klassiker från NES, SNES, N64, Mega Drive, C64 med mera för en summa Wii Points.

Jaha, coolt gör det kanske då!!

 

du behöver inte vara otrevlig, det var du som fråga din otacksamma jävel, ta bort avataren förresten, den visar bara att du hatar dig själv

 

Otrevlig? Är nån otrevlig är det du.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst TheWho

En till fråga vad är Virtual Console? :)

En tjänst i Wii Shop Channel där det går att ladda ner olika klassiker från NES, SNES, N64, Mega Drive, C64 med mera för en summa Wii Points.

Jaha, coolt gör det kanske då!!

 

du behöver inte vara otrevlig, det var du som fråga din otacksamma jävel, ta bort avataren förresten, den visar bara att du hatar dig själv

 

Khazar du är f*n dummare än jag trodde. Han skrev att det var coolt och att han kanske skulle göra det, ser tamigfan ingen otrevlighet i denna tråd förutom i ditt inlägg.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej, för några dagar sen släpptes WiiWare! Är det någon annan än jag som har köpt nåt spel ifrån WiiWare?

Själv köpte jag Final Fantasy Chrystal Chronicles: My Life as a King.

Diskutera WiiWare och spelen man kan köpa via WiiWare!

Undrar en sak. Hur är pay for play tjänsten? Är det för typ online eller betalar man i månaden? Är det ett måste för att spela spelet?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...