Vendetta Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Skrivet 22 Maj 2008 Är det kul? Kanske borde tanka mina points då.. ^^ Citera
JosJuice Skrivet 23 Maj 2008 Rapport Skrivet 23 Maj 2008 Nästan som Virtual Console fast spelen man köper är nygjorda och exklusiva till WiiWare. Jag har också köpt My Life as a King. Det är riktigt kul! Jag ska också skaffa Pokémon Farm (eller vad det nu heter) när det släpps. Hur långt har du kommit på My Life as a King? Har kört 50 in-game dagar. Citera
Wendos Skrivet 23 Maj 2008 Rapport Skrivet 23 Maj 2008 Tänkte köpa FF: MLaK, är det kul. Och hur mycket missar man utan Pay and Play? Citera
Gäst IngweCalanor Skrivet 23 Maj 2008 Rapport Skrivet 23 Maj 2008 Har dr.mario och star soldier R Ligger 4 i sverige :D (iaf sist ja titta) Citera
Musten Skrivet 23 Maj 2008 Författare Rapport Skrivet 23 Maj 2008 Tänkte köpa FF: MLaK, är det kul. Och hur mycket missar man utan Pay and Play?Man missar inte så värst mycket utan Pay and Play. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.