Maenster Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 (redigerat) Tjena Efter som den förra turneringen inte gick så bra och hade regler som var osynliga , tänkte jag göra en allmän turnering där alla får vara med. Man får inte använda Legendariska/Uberz Tävlande : Jag Fc: 4038-6339-3044 Snake FC: 0216 0818 6507 Fubbis FC:0344 8195 3547 JosJuice FC: 4339 0178 4401 IceZ [Är Ej Säker på om du ska vara med] Euro Redigerat 30 Maj 2008 av MolleMan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 (redigerat) Palla ubers, isånnafall är det ju ingen turnering om vem som är bäst, utan den som har flest ubers. Sen är legendariska och ubers INTE samma sak. Det finns en del legendariska såsom Jirachi, Celebi och Regigigas som inte är ubers. Sen är Wobbufett och Wynaut (Osäker på Wynaut, tror inte den är uber längre...) ubers utan att vara legender. Redigerat 21 Maj 2008 av SunEspeon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SnakeNox Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 jojo wynaut e nog fortfarande en uber. ja anser att ubers ska vara förbjudna, men som du säger SunEspeon så är inte alla legendariska ubers. Några legendariska som man får andvända är ju uzelf å mesprit å den 3:dje. å Molle, den förre turneringen läste ja att man bara fick ha 1 pokemon som kunde Hypnosis. De e ju helt rubbat egentligen. Tyker man att hypnosis är en för bra attack så skaffa pokemon som har INSOMNIA som ability! Är gärna med om det blir turnering ändå :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 21 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 annars kan man igentligen begrensa antalet Uberz till max 2 st i varje team typ :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SnakeNox Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 annars kan man igentligen begrensa antalet Uberz till max 2 st i varje team typ :P jo visst de kan väl va kul åså men de flesta kanske inte har Ep tränats sina Legends. ja har iallafall inte de... 1 legend skulle ju kunna va tillåtet, men nja...aa vet int. de beror på va alla tycker :( Ja skulle iförsig kunna gå me på att man får använda en legend :lol: nee ja ångra mig...! Inga zero nada nicht no uberz hederliga ''vanliga'' pokemon för min del. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2008 Vi gör så här, de som har uberz får möta de med uberz, de med vanliga och uberz får möta de med samma o.s.v så blir det rättvisst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SnakeNox Skrivet 23 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2008 Hur många ska va me? ja e me iallafall Trainer: Snake FC: 0216 0818 6507 å ska vi köra 2 turneringar vet ja inte cause de kommer noo å bli ganska rörit. bättre om man håller sig till standardreglerna. Jag tycker att vi kör samma regler som gäller i battle tower. 3 Pokémon var. Lv: 50 Dem Pokémon som inte får vara i battle tower, får inte vara med här. Klart? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 23 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2008 Hur många ska va me? ja e me iallafall Trainer: Snake FC: 0216 0818 6507 å ska vi köra 2 turneringar vet ja inte cause de kommer noo å bli ganska rörit. bättre om man håller sig till standardreglerna. Jag tycker att vi kör samma regler som gäller i battle tower. 3 Pokémon var. Lv: 50 Dem Pokémon som inte får vara i battle tower, får inte vara med här. Klart? Det låter bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 23 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2008 Vi får se vad molle tycker då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IceZ Skrivet 23 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2008 Hur många ska va me? ja e me iallafall Trainer: Snake FC: 0216 0818 6507 å ska vi köra 2 turneringar vet ja inte cause de kommer noo å bli ganska rörit. bättre om man håller sig till standardreglerna. Jag tycker att vi kör samma regler som gäller i battle tower. 3 Pokémon var. Lv: 50 Dem Pokémon som inte får vara i battle tower, får inte vara med här. Klart? Det låter bra. Håller med. Men ska det va samma regler som i BT då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 23 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2008 Jag vill gärna vara med!(Har aldrig kört någon turnering innan) Namn:Zimon FC:0344 8195 3547 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 23 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2008 Hmmm.... De flesta (typ 95%) av alla som använder uberz inte ev tränar dom....... Aja , vi kör 6 pkmn [inga Uberz] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg