fubbis Skrivet 8 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Ja, du har rätt, men kan jag inte få ha med de? Om inte så säg vilka dina är så tar jag bort de! Skit sama om dom e där, men fråga nästa gång OK Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Jag testade och göra en så här blev den :/ Luxray___dialga.bmp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 Jag testade och göra en så här blev den :/ Den va fin! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Är det ok om jag använder eran fake pokemon till mitt nya spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 11 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Är det ok om jag använder eran fake pokemon till mitt nya spel?Så klart! Alla får ta mina fake pokemon! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 Ska man skratta eller gråta åt er? Kommentar överflödig, med andra ord. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 30 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 Har updaterat mina fake pokemon! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gurragu Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 Fubbis, har sett några av dom i har_ingen_aning på youtube, antar att du tagit >:( Fubbis!( xD ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 3 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 Fubbis, har sett några av dom i har_ingen_aning på youtube, antar att du tagit >:( Fubbis!( xD ) En del har jag tagit och då står det en gul NM(Not My) skylt i det högra hörnet, men från youtube så tar jag bara idéer! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gurragu Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 Gör en likadan som från youtube elr? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeedforSpeed Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 Seriöst.. varför tkr ni om pokemon? det gjorde man ju när man va typ 7 år. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg