skaterflip2 Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 snart kan jag hard! bästa låten är cliffs of dover.den är skitsnabb på hard.och skitbra. YEAH ;) ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 (redigerat) VinterNoll2 med Kent kommer vara med i Guitar Hero 4. Det kommer nog göra att jag köper det xD Andra officiella låtar är: Anouk - Good God Beatsteaks - Hail to the Freaks Coldplay - Shiver Hush Puppies - You're Gonna say yeah Lenny Kravitz - Are you gonna go my way Lost Prophets - Rooftops The Enemy - Aggro Mars Volta - L'Via L'Viaquez Michael Jackson - Beat It Radio Futura - Escuela De Calor Stuck in the sound - Toy Boy Tokio Hotel – Monsoon Lite surt att Tokio Hotel är med.. =/ Detta har du fått från...? Källa? Jag måste erkänna.. Jag sitter och nördar mer vid kent.nu än vid fuska.. http://www.kent.nu/arkiv/080820_press_guitar_hero.asp Redigerat 21 Augusti 2008 av Raffed Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 Inget att skämmas för. Trodde du hade hela låtlistan, men det här är bättre än inget. Fortfarande inget Sex Pistols, inte ens Ramones. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 Inget att skämmas för. Trodde du hade hela låtlistan, men det här är bättre än inget. Fortfarande inget Sex Pistols, inte ens Ramones. http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=330524 Där finns det lite låtar som KANSKE kommer vara med. Är väl det bästa man kan få för tillfället. Där har vi Sex Pistols, The Doors, Metallica, Jmi Hendrix, REM och sånt^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 Hoppas Sex Pistols och Smashing Pumpkins kommer med. Introt på Smahsing Pumpkins - Today är så skönt. Alltså att lyssna på. Borde ju vara skönt att lira också. Sen önskar jag att Foo Fighters låt Pretender (?) kommer med, den är också skön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.