💬
Logga in
Fuska.se

Vilken Är Den Bästa Konsollen?

25 svar · startad

Nivå 7 · Fuskare

PS3

21 Jun 2008
Nivå 2 · Novis

xbox 360 för att den har de bästa spelen

Nivå 5 · Fuskare

Alla röstar tycks gå till X360, vad konstigt... (sarkasm)

Men hursomhelst tycker jag frågan är dåligt formulerad, och kunde ha varit lite mer detaljerad.

För att folk här säger att X360 är bäst då igentligen PS3 har bättre grafik/prestanda/blu-ray.

(Ni är dryga som säger emot fakta)

Men om du menar mera det yttliga som Xbox LIVE och Playstation Store/Network, så tycker jag att X360 har bättre.

Menar du spelen har nog PS3 lite bättre, med spel som t.ex. Metal Gear Solid 4, Killzone 2 och Little Big Planet m.m. (smaksak)

Då jag har utnyttjat både X360 och PS3 så OM jag måste välja tar jag PS3 med kommentaren att "jag saknar featurs från X360" (Multiplayern, bättre dashboard och achivments)

BTW: Garkan du ska bara veta att X360 är den mest olycksdrabade konsolen ute just nu, med sin RROD.

(Red Ring Of Death)

Nivå 7 · Fuskare

asså den bästa är ju ps3, men den mest köpvärda är ju såklart xbox 360!!!

22 Jun 2008
Nivå 7 · Fuskare

Sony har ju haft problem att utnyttja PS3'ans prestanda till fullo. Det är inte förrän nu som de börjar bättra sig på det. Jag tror PS3 är lite mer framtidssäker än vad X360 är, men samtidigt är jag helt förälskad i mitt Xbox 360.

Men en sak förstår jag mig bara inte på. Hur kan Sony ha kvar sin nuvarande design på handkontrollerna? De har ju haft i princip samma oanvändbara passform sen Playstation 1 ju.

Hade jag stått med pengar och utan konsoll så skulle jag lätt valt 360'n. Handkontrollerna, spelutbudet, priset och Xbox Live är bara några saker att nämna. Sedan tycker jag även att själva konsollen i sig är mer användarvänlig ;).

Nivå 8 · Veteranfuskare

Sony har inte haft problem att utnyttja Playstation 3's prestanda till fullo, den blir inte bättre än vad den är nu.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in