xSaaamii Skrivet 23 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2008 Nu i slutet av Maj så får jag min månadspeng och då har jag totalt ca 700 kr, Jag har länge funderat på att köpa Oblivion, Men på senare tid har jag blivigt intresserad av Nhl 08, så vilket skall jag köpa !? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 23 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2008 Jag tycker NHL 08. Köp det som är billigast. Men eftersom du har ca 700:- då har du väl råd med båda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 23 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2008 Kanske, Om jag köper Oblivion så köper jag GOTY Versionen och jag har ingen aning om hur mycket Nhl 08 kostar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 23 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2008 Alla olika Oblivion kostar lika mycket beggade på EbGames, 259:-. Fifa 08 ligger på 429:- beggat på EbGames, då borde ju Nhl 08 ligga i samma prisklass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 23 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2008 aa, Jag funderade på att köpa på el-giganten Där kostar oblivion GOTY Versionen 508 :- kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 23 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2008 GOTY versionen av Oblivion kostar bara 259:- på EbGames, beggat. Beggade spel funkar lika bra som nya och du har ju jämt 10 dagars öppet köp och ett halvårs garanti. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 23 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2008 I EBGames där jag bor kostar det 500 kr:- begagnat . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ludvig Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 (redigerat) Jag skulle nog tat oblivion B) Redigerat 24 Maj 2008 av Ludvig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 25 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Jag köpte Oblivion GOTY versionen begagnat på Ebgames i förgår men skivan är för repig och funkar inte jag kan fortfarande byta tillbaks det inom 12 dagar va? Jag har kvittot kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Jag köpte Oblivion GOTY versionen begagnat på Ebgames i förgår men skivan är för repig och funkar inte jag kan fortfarande byta tillbaks det inom 12 dagar va? Jag har kvittot kvar. Japp, det borde du få. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.