Desu Skrivet 23 Maj 2008 Rapport Skrivet 23 Maj 2008 (redigerat) Helt ärligt, servrarna för både perfect world malayisa och Perfect world europe är värdelösa. Nedladdningarna ska ta mellan 30-60 timmar. Detta suger hårt. Nån som kan ladda upp senaste clienten till nått high speed ställe så jag kan få åtminstone 400 kb/s i hastighet? Vore tacksamt :) p.s Jag hatar när jag gör Så Här (stor bokstav i vartenda ord) i mina ämnes titlar :( Redigerat 23 Maj 2008 av Gird3r Citera
Gäst TheWho Skrivet 23 Maj 2008 Rapport Skrivet 23 Maj 2008 (redigerat) Helt ärligt, servrarna för både perfect world malayisa och Perfect world europe är värselösa. Nedladdningarna ska ta mellan 30-60 timmar. Detta suger hårt. Nån som kan ladda upp senaste clienten till nått high speed ställe så jag kan få åtminstone 400 kb/s i hastighet? Vore tacksamt :) p.s Jag hatar när jag gör Så Här (stor bokstav i vartenda ord) i mina ämnes titlar :( Någonsin hört talats om en torrent? De erbjuder en torrend som nedladdningsalternativ... Sedan så är PW ett hemskt drygt spel, men du gör ju som du vill... Redigerat 23 Maj 2008 av TheWho Citera
Desu Skrivet 23 Maj 2008 Författare Rapport Skrivet 23 Maj 2008 Torrenten som dom erbjuder funkar inte. Jag vet inte men jag känner att jag måste prova spelet i alla fall :) Citera
Harold Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Skrivet 24 Maj 2008 Har du laddat ner nått torrent program då? Citera
Desu Skrivet 24 Maj 2008 Författare Rapport Skrivet 24 Maj 2008 Nej det har jag inte :P Jo, jag har allt som behövs, bara det att trackern som dom använder funkar inte. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.