CC001 Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 Hej! Discovery Channel har ett nytt program där Peter Schmeichal reser runt i Europa för att hitta de äckligaste och skummaste jobben som finns. I Danmark ska han inseminera en gris och i Ryssland ska han jobba på en soptipp. Har sett klipp på YouTube: ... " Ha ha *lol* Låter som att detta kan vara roligt. Är det någon annan som hört talas om det? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 ja det har jag, men jag tycker den gamla pogramleadaren var bättre.. micke rowans eller vad han heter, ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Battlefront Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2008 ja det har jag, men jag tycker den gamla pogramleadaren var bättre.. micke rowans eller vad han heter, ;) Han heter Mike Rowe. Men jag håller med dej om att han var/är bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.