jag kommer faktiskt inte ihåg hur jag gjorde.. var väldigt länge sen jag gjorde den, kolla på tutorials hur man ska göra
Videoredigerings Program
ok mn höll du i 2 svärd när du spelade in eller iftade du abra i luften?
ok men har hållit på med det ett tag nu, en det e ltie problem när jag e färdig, sör när jag har sparat det och ska tec lägga in det i movie make rmed en annan film så går det inte, när jag har sparat den så letar jag upp den och den har lagts sig i nåt konstigt format som bara tar 500kb och det går itne att spela upp i vlc elelr converta till mpeg. så vad ska jag göra?
↗ till inläggetjag hade inget i handen men det är mycket lättare om man har detok mn höll du i 2 svärd när du spelade in eller iftade du abra i luften?
Du sparade den som VisionLab-fil, man ska ta "Render" eller "export as .avi" eller nåt sånt
fåt det inte att fungera, försöker att psela upp det i vlc men det går inte.
ok men det funkade nu, men när jag spelar upp den 3 sek låga filmen så finns det en sotr icon där det står fxhome.com som stör ganska mycket och det finns ingen sådan på din film så hur gjorde du för att få bort den?
hur får man in ljudet, får inte in nått ljud när jag har den i visionlab elelr efter när jag spelar upp dne i vlc men det e ljud på originalet.
Min gissning är att du gjort det klassiska noob-misstaget och sparat filmen som en projektfil i VL.
'Spara' heter i mer avancerade program 'Exportera'.
↗ till inläggetfåt det inte att fungera, försöker att psela upp det i vlc men det går inte.
ok men det funkade nu, men när jag spelar upp den 3 sek låga filmen så finns det en sotr icon där det står fxhome.com som stör ganska mycket och det finns ingen sådan på din film så hur gjorde du för att få bort den?
hur får ma n int eljudet, får inte in nått ljud när jag har den i visionlab elelr efter när jag spelar upp dne i vlc men det e ljud på originalet.
Det är för att jag har fullversionen av programmet, du har bara trial.
Ljudet slängde jag in med ett annat program, VisionLab är inte gjort för att lägga in ljud och det ända ljud-alternetiven som finns är att ha kvar ljudet som var när man skapade filmen, du kan nog öppna filmen i Windows Movie Maker och lägga in ljud
MovieMe: det var det jag sa och han sa att han fixat det nu, innan du postade ditt inlägg
↗ till inläggetMin gissning är att du gjort det klassiska noob-misstaget och sparat filmen som en projektfil i VL.
'Spara' heter i mer avancerade program 'Exportera'.
här heet iallfall Render, lägger den i avi.
↗ till inläggetfåt det inte att fungera, försöker att psela upp det i vlc men det går inte.
hur får ma n int eljudet, får inte in nått ljud när jag har den i visionlab elelr efter när jag spelar upp dne i vlc men det e ljud på originalet.
Det är för att jag har fullversionen av programmet, du har bara trial.
Ljudet slängde jag in med ett annat program, VisionLab är inte gjort för att lägga in ljud och det ända ljud-alternetiven som finns är att ha kvar ljudet som var när man skapade filmen, du kan nog öppna filmen i Windows Movie Maker och lägga in ljud
MovieMe: det var det jag sa och han sa att han fixat det nu, innan du postade ditt inlägg
ok, men hur får man bort den stora iconen där det stor fxhome.com?
Du köper programet för riktiga pengar
eller ladar ner det olagligt som jag gjorde som vi inte ska prata om här.
ok, men miljardet tack för alla svar. specialt tack till dig WASD, du får några fm av mig.
När jag lägger in filmen så hänger sig programmet, och jag måste klicka ctrl+alt+delete, varför? (klippet är i AVI format) Jag använder VisionLab.
↗ till inläggetOm du har vista kan du prova att hämta http://www.softpedia.com/get/Multimedia/Vi...c-Package.shtml det finns codecs till XP också om man letar, men om du har en väldigt gammal dator så kan det bero på detNär jag lägger in filmen så hänger sig programmet, och jag måste klicka ctrl+alt+delete, varför? (klippet är i AVI format) Jag använder VisionLab.