Simple Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Låt bli, töntar blir utstötta på högstadiet... (alt. Gymmnasiet) Det är nog vääääääldigt beroende på vad det är för skola. Jag är en tönt, inte är jag utstött. Jag var inte utstött på högstadiet heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tygger Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 Låt bli, töntar blir utstötta på högstadiet... (alt. Gymmnasiet)finns olika typer av töntar, bara dom som håller på med att leka homo, leka med pinnar, o.s.v blir utstötta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 (redigerat) . Redigerat 21 Juli 2015 av TheExecutor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 (redigerat) Låt bli, töntar blir utstötta på högstadiet... (alt. Gymmnasiet) Det är nog vääääääldigt beroende på vad det är för skola. Jag är en tönt, inte är jag utstött. Jag var inte utstött på högstadiet heller. Men man måste växa upp också. Att fjanta runt i gymnasiet är att sakna vett. Man lämnar det beteendet efter sig när man går ut högstadiet. Redigerat 14 Oktober 2008 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 Det är en ganska stor skillnad. Att vara rolig är att man får andra andra roade. Man skämtar och sånt som roar ens omgivning. Men att fjanta sig är att kasta sudd på varandra, springa runt och försöka slå varandra, härmar någon när dom pratar etc, och sådant som irriterar ens omgivning. Så att vara rolig är inget fel på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 (redigerat) Det är en ganska stor skillnad. Att vara rolig är att man får andra andra roade. Man skämtar och sånt som roar ens omgivning. Men att fjanta sig är att kasta sudd på varandra, springa runt och försöka slå varandra, härmar någon när dom pratar etc, och sådant som irriterar ens omgivning. Så att vara rolig är inget fel på. Med fjantig menade jag 'att vara rolig'. Att springa runt och kasta sudd på varandra och annat var knappt ens kul när man var mindre. x) Redigerat 14 Oktober 2008 av Simple Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 Det är en ganska stor skillnad. Att vara rolig är att man får andra andra roade. Man skämtar och sånt som roar ens omgivning. Men att fjanta sig är att kasta sudd på varandra, springa runt och försöka slå varandra, härmar någon när dom pratar etc, och sådant som irriterar ens omgivning. Så att vara rolig är inget fel på. Med fjantig menade jag 'att vara rolig'. Att springa runt och kasta sudd på varandra och annat var knappt ens kul när man var mindre. x) Jag hatar fjantar som försöker vara rolig, den enda gången man vill skratta åt dom är när dom är otroligt töntiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Megadeth Skrivet 3 November 2008 Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 Om de nu fjantar sig, ska du inte bekymra dig så mycket. Alltså strunta bara i de, det är det ända sättet att de inte väcker uppmärksamhet. Då om du nu bryr sig, kommer de hålla på att fjanta sig bara mer. //Megadeth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CriPPi90 Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 Häng inte på :S palla o springa runt o tönta sig Töntiga nej :P Coola Ja xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.