Ganska äkligt men man äter det man får.
Skolans Mat!
Jag gillar den, bättre det än att käka pizza och hamburgare varje dag.
↗ till inlägget↗ till inläggetIdag fick 2 rätters, varmrätten var en utsökt kyckling. Varför vi fick god mat idag? Niorna är bättre än förut, så vi fick priset tillsammans :P .
Snälla, det där såg bara för kul ut. :D
True story. :rolleyes:
Vi fick choklad-mousse i skolan idag. (Allstå när vi skulle äta mat).
Skit äcklig, men jag äter för att bli mätt.
Den är god (oftast), jag gillar inte saker som soppa.
Skolans mat är underbar! ibland riktigt längtar man.
Min matsal är okej, lite högljud dock. Däremot är kön in en plåga :/ då det är en kö : P
Jag som trodde att man bara skulle snacka om skolmaten i den här tråden! :o
Maten är väll sådär.
Maten är sådär, det är oftast äckligt. Men jag har hört att maten ska vara bättre i skolan som jag ska börja i efter sommarlovet.
ica har hållt mig vid liv i ett par månader
Jag tycker att maten är god på högstadiet, på mellanstadiet var den skit. Jag njuter av maten nu!
Maten är äcklig.Men jag har hört att den ska bli äckligare i den skola jag ska börja i :(
Asso maten i skolan som jag går i nu (börjar ny till hösten) efter sommarlovet....
men den här maten smakar inte så gott för den är gjord nere på stan i ett (kök) och skickas hit och värms upp.....
det blir inte så gott iallafall inte maträtter som kötbullar potatis fisk Mkt Mer.
har glömt vad skolmaten smakar som jag har inte ätit den på över ett halvår ^_^
Äcklig, Men efter sommaren ska vi få egen kock :sorcerer:
Antingen hörde jag fel eller så är det så... Att min kommun funnit att det dem kör med nu(uppvärmning) inte är så -win som de trodde först.
Och dem håller på och bygger riktigt kök på skolan, inte så långt ifrån min, så det kanske blir bättre till hösten.
Besides, vi fick fiskgratäng(jetegod) 3 gånger på de 2 sista veckorna.
smakar skit, jag hatar vegetariskt :blink: :pinch: :yucky:
våran mat på högstadiet är helt ok. har högre förväntningar inför åk 9.