💬
Logga in
Fuska.se

Skolans Mat!

348 svar · startad

Nivå 11 · Veteranfuskare

Vi får käk från Sodexo eller vad det heter. De levererar även till militären här.

Ibland smakar det skit och ibland är det as bra kvalité på käket. Men det funkar..

Senast ändrad:

17 Mar 2010
↗ till inlägget

Kommunal/Fri?

Kommunal skola.

Rätt fattig skola också.

Nivå 1 · Novis

UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSEEEEEEEE

EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL

LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nivå 9 · Veteranfuskare

Hela din skola verkar vara usel.

Idag åt jag torra mackor och syrliga morötter, mums.

Nivå 7 · Fuskare

Grönsakerna är väl det man kan klaga minst på iallafall.

8 Apr 2010
Nivå 1 · Novis

hellre tar jag med egen mat.. men skolans mat är mjuk och lätt att kasta på någon, så det är väl okej. fast sist fick jag värsta sten-köttfärslimpan i skallen.. ;:

Maten är väl ok, har bra kvalitet också, fast smaken är ju en annan femma... :rolleyes:

Senast ändrad:

↗ till inlägget

hellre tar jag med egen mat.. men skolans mat är mjuk och lätt att kasta på någon, så det är väl okej. fast sist fick jag värsta sten-köttfärslimpan i skallen.. ;:

http://cdn1.knowyourmeme.com/i/3374/original/Cool_story_bro_.jpg

OnT: Maten har faktiskt blivit mycket bättre i skolan. :)

21 Apr 2010
Nivå 1 · Novis

Har underbar mat. Vi serveras två rätter varje dag av hög kvalitet, då den tillagas av samma råvaror och personal som lagar maten till restaurangen som ligger bredvid vår matsal =)

23 Apr 2010
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Kommunal/Fri?

Kommunal skola.

Rätt fattig skola också.

Om skolan är fattig är kommunen fattig, finns ingen kommunalskola som utgör vinst på något sätt.
Nivå 6 · Fuskare

Idag fick 2 rätters, varmrätten var en utsökt kyckling. Varför vi fick god mat idag? Niorna är bättre än förut, så vi fick priset tillsammans :P .

Senast ändrad:

30 Apr 2010
Nivå 6 · Fuskare

Igår fick vi hamburgare och uppskattades av mig och skolan :)

<3

1 May 2010
Nivå 4 · Lärling

Jag var igår på Engelska skolan där jag kanske ska börja, och där serverade dom tre-rätters middagar för att de lägger ca. 24kr/elev på mat. Inte dålig mat heller, riktig restaurang standard! xD

Nivå 7 · Fuskare

Borlänge kommun lägger ut ungefär 12kr per elev....

Kattmatliknande kycklinggryta - Nomnomnom

2 May 2010
Nivå 4 · Lärling

Går till Burger King för att maten i skolan är så jävla äcklig... :yucky:

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Går till Burger King för att maten i skolan är så jävla äcklig... :yucky:

Jaha, får jag fråga vad det var för mat? Skriv gärna med extra adjektiv :lol:

Senast ändrad:

5 May 2010
Nivå 11 · Veteranfuskare

Att äta på Burger King varje dag låter hemskt onyttigt och dyrt. Du kanske borde käka i skolan istället även om det är äckligt för att undvika hjärtattack.

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Kommunal/Fri?

Kommunal skola.

Rätt fattig skola också.

Om skolan är fattig är kommunen fattig, finns ingen kommunalskola som utgör vinst på något sätt.

Som min SO lärare sade.

Alla skolor vill gå i vinst, de går i vinst även om de bara är plus minus 0.

Våran skola drar in på väldigt mycket för att kunna gå i "vinst". De har tagit bort flera saker vi var nöjda med förut och lagt till annat. De prioriterar fel saker i vår skola.

Kommunen jag bor i är inte fattig, men Kommunen väljer att inte prioritera pengarna på våran ort eller vad fan det heter.

On topic: Tacos i skolan på tisdag nästa vecka. =)

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling

De flesta maträtterna i skolan ser ut som, och smakar som en sorglig sörja av diverse ihopkok.

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Idag fick 2 rätters, varmrätten var en utsökt kyckling. Varför vi fick god mat idag? Niorna är bättre än förut, så vi fick priset tillsammans :P .

Snälla, det där såg bara för kul ut. :D

Våran mat är väl okej.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in