xSaaamii Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Jag köpte Oblivion GOTY Versionen begagnat I Lördags För 500 kr Men det funkar inte för skivorna är för repiga jag har fortfarnade kvar mitt kvitto kan jag Lämmna tbx det. Man kan ju göra det inom 12 dagar på nya spel men är det samma med begagnade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 var köpte du den begagnad? på eb games? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 25 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Japp Jag köpte den på Eb Games man borde väl kunna lämmna tbx begagnade spel om de inte funkar när man bara har haft den i en dag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Du kan spela spelet i alla dagar när du har öppet köp och sen lämna tillbaka det ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 25 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Jo men har man öppet köp på begagnade spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 25 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Puh! tack jag blev orolig där ett tag, Jag åker nog ner och byter in det i morgon tack för alla svar särskilt tack till tyresö PS: Jag har gjort en bild i din tävling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Tack Tack. ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 26 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Okej tack byter in det idag ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EfEs Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Jag tycker ju att det är synd att det inte fungerar. man har ju hört mycket om Oblivion GOTY version, det verkar ju bara så fett kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.