ShigeruMiyamot Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Skrivet 25 Maj 2008 Ja, rubriken säjer allt. Vilken stadsdel gillar du mest och varför??
Sidney Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Skrivet 25 Maj 2008 Själva city. Den andraön om man räknar bort de där två småöarna. För det känns som att det är så mycket liv där, det känns liksom bara skönt att vara där. PS. Tog en helikopter och åkte upp på taket på ett högus. Sen hoppade jag och landade på ett litet litet hus tak. Och gissa vad, jag dog INTE, förlorade inte ens minsta lilla liv. Det är faktiskt en rätt stor bugg.
ThaNooB Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Skrivet 25 Maj 2008 Japp, som tyresö säger, andra stora ön. Det känns som om där är mest liv, mest affärer osv.
oddy Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Skrivet 25 Maj 2008 Japp, som tyresö säger, andra stora ön. Det känns som om där är mest liv, mest affärer osv. På något vis gillade jag alderny faktiskt. Och i algonqiun borde det varit mer liv. Det är ju faktisktmanhattan vi pratar om. Times square och grejer. Men Alderny gilar jag mest. Vet inte varför var något särskilt med ön.
Gäst InTech Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Skrivet 26 Maj 2008 andra ön, men har inte kollat runt så jättemycket på tredje ön än faktiskt.
Kratos Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Skrivet 26 Maj 2008 1: ön heter Dukes/Broker, den andra lilla ön heter Bohan, den tredje stora är Algonquin och den fjärde heter Alderney. Jag gillar Alderney bäst :kung:
Cyper Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Skrivet 26 Maj 2008 Algonquin. Även Schottler är ett trevligt område trots att det hör till slummen. Alderney City är rätt så fint men för övrigt är det knappast någon finare stadsdel. Bara massor av industrier. Ett plus om man gillar det.
ajar Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Skrivet 26 Maj 2008 Kom till Algonquin nu igår men jag har inte hunnit se själva stadskärnan i dagsljus så det är svårt att bedömma den saken. Annars gillar jag helt klart Broker bäst.
Cyper Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Skrivet 26 Maj 2008 Extremt tråkigt att Little Italy, China Town etc. är så små områden.
oddy Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Skrivet 26 Maj 2008 Extremt tråkigt att Little Italy, China Town etc. är så små områden. Jag har inte ens märkt den kinesiska stilen i områdena. I san fierro så syndes det direkt att man var i china town.
Rekommendera inlägg