Hoppa till innehåll

Favoritstadsdel


Rekommendera inlägg

Själva city. Den andraön om man räknar bort de där två småöarna. För det känns som att det är så mycket liv där, det känns liksom bara skönt att vara där.

 

PS. Tog en helikopter och åkte upp på taket på ett högus. Sen hoppade jag och landade på ett litet litet hus tak. Och gissa vad, jag dog INTE, förlorade inte ens minsta lilla liv. Det är faktiskt en rätt stor bugg.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Japp, som tyresö säger, andra stora ön. Det känns som om där är mest liv, mest affärer osv.

På något vis gillade jag alderny faktiskt. Och i algonqiun borde det varit mer liv. Det är ju faktisktmanhattan vi pratar om. Times square och grejer. Men Alderny gilar jag mest. Vet inte varför var något särskilt med ön.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Algonquin. Även Schottler är ett trevligt område trots att det hör till slummen. Alderney City är rätt så fint men för övrigt är det knappast någon finare stadsdel. Bara massor av industrier. Ett plus om man gillar det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Extremt tråkigt att Little Italy, China Town etc. är så små områden.

Jag har inte ens märkt den kinesiska stilen i områdena. I san fierro så syndes det direkt att man var i china town.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...