kosan fes Skrivet 27 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 Titta på den här hahahha http://www.youtube.com/watch?v=V55Zq5whVCI Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 27 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 Klassiker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 27 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 Dålig rubrik till videon " Try to watch this without laughing or grinning " Jag höll på att somna, helt värdelös, och absolut ingen klassiker, om du vet vad en klassiker är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 27 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 Waaaooo! Så rolig! .......Den sög ju, finns ju typ att köpa stormtrooper dräkter så vem som helst kan göra det där. Håller verkligen med Raptomex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 27 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 Så dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 27 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 Den sög, man måste ha en riktigt dålig humor för att skratta åt den där, enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 27 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 Klassiker.Haha, klassiker värsta jag hört xD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2008 Sämst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst asd Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2008 jete rooooooooooooooooooooooolig!!!!!!!!!!!!!!!!!! :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tewhaten Skrivet 30 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 DÅLIG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 May the "juckande" be with you... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zakakiro Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 tror ba att bögar kan skratta åt det... jag rörde inte ens på läpparna.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.