Gäst Glassgubben Skrivet 27 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 Hej förr när jag satt på internet vid min laptop hamnade den i vänte läge sen var den omöjligt att få fart på. Vi har lämnat in den till en dator firma som har fått vart på den men den går som en snigel dom har öppnat den och kollat och dom vet inte vad det är för fel. Jag har tagit drivrutin skivan och av intsallerat allt sen lagt in XP igen men den är så seg det kan ta 45 min innan internet kommer! Vet ni vad som är fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fruesgkuas Skrivet 27 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 (redigerat) det finnas virus som inte försvann vid formateringen. Även om du formaterar om datorn så kan det finnas indexeringar kvar från förra operativsystemet. Dessa filer blir typ inbrända i hårdisken Redigerat 28 Maj 2008 av epaaj §3.7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 27 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 Hur kan viruset vara kvar om jag har tagit bort allt på datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 27 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 Hur kan viruset vara kvar om jag har tagit bort allt på datorn?Bara för att man tar bort allt på datorn så betyder det inte att alla virus är borta, det kan sitta ett trögt virus kvar i datorn.Ps. Du skrev att du har tagit bort allt, vad menar du med det? Har du formaterat datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 27 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 Asså kolla vi har tagit bort alla drivrutiner och allt vi har plockat i sär denoch byggt ihop den,den bara funkar inte eller jo men den är jätte seg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.