negR Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2008 Okej, jag vet att det icket funkar att lira PS2-spel på 40-gigarn, men PS1-spel? Tycker det borde gå iom att man kan köpa PS1-spel på PSN. Inget j*vla "lol google e dinn venn" nu, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2008 (redigerat) Har för mig att det ska funka. Google is your friend. <3 Redigerat 28 Maj 2008 av Wendos Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2008 Ps1 spel funkar, men inte ps2 spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2008 Ps1 spel funkar, men inte ps2 spel.Rätt konstigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 28 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2008 Ok, nice. För jag hade tänkt köpa FFVII-FFIX. (Var dum när jag var liten och tappade bort mitt IX... ;__;). Tackar. :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2008 Ps1 spel funkar, men inte ps2 spel. rätt smart ps2 spel säljer som smör, och då när det inte går att spela ps2 spel på 40 gigarn, så köper de en ps2 också. Så det är inte så konstigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2008 Ps1 spel funkar, men inte ps2 spel. rätt smart ps2 spel säljer som smör, och då när det inte går att spela ps2 spel på 40 gigarn, så köper de en ps2 också. Så det är inte så konstigt. Det är smart av dom för att tjäna pengar, men för köparna är det helt idiotiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jak_daxter Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 Sony gjorde inte ps3 bakatkompatibelt till ps2 for att de flesta redan har ett ps2. Sa vill de spela ps2 spel sa kan de gora det pa sitt ps2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 Sony gjorde inte ps3 bakatkompatibelt till ps2 for att de flesta redan har ett ps2. Sa vill de spela ps2 spel sa kan de gora det pa sitt ps2. Fel! Man kan spela PS2 spel på 60gigarn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 det brode väll komma en upgradering som gör så att man kan spela ps-2 spel på 40 gb? för den kan ju lässa dvd men inte ps2-dvd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 suck, nej det gör de inte. varför tror du de tog bort bakåtkompblablabla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 Sony gjorde inte ps3 bakatkompatibelt till ps2 for att de flesta redan har ett ps2. Sa vill de spela ps2 spel sa kan de gora det pa sitt ps2. Fel! Man kan spela PS2 spel på 60gigarn. de snackar om 40 gig... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.