Finex Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2008 Hejsan jag undrar om ni vet vart man kan få tag på en bokrecension med: "The night is for hunting"? Författaren är: John Marsden Svara så fort som möjligt.. Den ska vara inne imorrn 29 maj.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 Skriv en egen istället för att kopiera, idiot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 Förlåt! Precis försenad. Hoppas det gick bra. Och till den där Sunsnubben: Kalla inte folk för idioter; Jag kanske ska anmäla dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 Förlåt! Precis försenad. Hoppas det gick bra. Och till den där Sunsnubben: Kalla inte folk för idioter; Jag kanske ska anmäla dig! Epic lulz.Han kallar vem han vill för idiot. Om man inte kan använda Google är man en idiot. Plus så får man inte skaffa bokrecensioner från nätet. Nä. =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 Ska bara säja att dina lärare märker direkt om du tagit en recension från nätet. Så använd dig inte av det, det blir bara IG. Det fungerar kanske på mellanstadiet men knappast nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Finex Skrivet 29 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 (redigerat) Ska bara säja att dina lärare märker direkt om du tagit en recension från nätet. Så använd dig inte av det, det blir bara IG. Det fungerar kanske på mellanstadiet men knappast nu. Jag har lixom läst 30sidor.. Tänkte om nån kunna hitta en så jag visste vad som händer längre fram i boken.. och man kopierar inte.. Isf skriver man om den.. använder lite ord m.m Redigerat 29 Maj 2008 av Finex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tewhaten Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 Mmm, samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 Du kan googla efter bokrecensioner, när du har hittat en, så skriver du ut recensionen på ett a4 papper. Sedan så börjar med att skriva, då använder du den kopierade texten och skriver om den med egna ord. Du skriver av den med dina ord, så att det inte är svåra avancerad ord. Kommer det ord som inte används av barn i din ålder så kan läraren fatta att du skrivit av från internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 som sagt: skriv själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.