miniman Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 hej jag är en kille som vill ha någon och spela yugioh med och jag hade tänkt att vi kan tex göra det över webbkam över msn eller något. isåfall adda [email protected] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 spelade det för cirka 2-3 år sen.Så j*vla tråkigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 29 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 spelade det för cirka 2-3 år sen.Så j*vla tråkigt...tycker du men du jag bad inte om vad folk tycker om det eller kan du inte läsa så sluta gå off-topic och håll flabben Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 30 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 Sure jag kan spela med dig. Det var ett tag sen men jag kommer ihåg reglerna^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 30 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 jag kan också(vet bara inte var korten är) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 30 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 gött Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 30 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 jag kan också med har sålt mina :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 30 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 jag kan också med har sålt mina :P Va? Kan du fast du har sålt dina kort? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 30 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 jag kan spela, men har inte kort att spela m,ed Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tewhaten Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 Jag skulle kunna spela, men har ingen webcam... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.