Musten Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 Hej, nu är det så att jag ska köpa en ny dator. Eller nja, inte riktigt, jag ska köpa datorkomponenter och sen bygga min dator. Det jag undrar nu är, vilka datorkomponenter är bäst för att datorn ska klara framtida spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.profs Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 Grafik: GeForce 9800GTX/GX2 eller vänta tills GTX200 kommer, Ati är jag inte så bra på men 4000 serien kommer till sommar Processor: Core 2 Duo, jag föredrar Intel framför Amd, t.ex. e8400 eller någon extreme Minne: 4 Gig pc-8xxx 800Mhz eller mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 30 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 Du kan själv gå in på www.pricerunner,se och kolla lite, det enda du måste hålla reda på är att komponenterna passar i form, anslutningar och frekvenser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.