xSaaamii Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 När man lägger in fusk till t.ex. något spel i Xbox 360 kategorin så kan man bara lägga in ett fusk. Detta tycker jag är ganska fånigt för om du Typ kan guider och tips till de flesta banorna men bara kan lägga in ett av dem Så vill man ju fortfarande lägga in resten håller inte ni med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 30 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 När man lägger in fusk till t.ex. något spel i Xbox 360 kategorin så kan man bara lägga in ett fusk. Detta tycker jag är ganska fånigt för om du Typ kan guider och tips till de flesta banorna men bara kan lägga in ett av dem Så vill man ju fortfarande lägga in resten håller inte ni med?Är guiderna korta så kan du lägga in allt i ett endaste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 30 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 (redigerat) tycker jag också är dåligt.Alltså att man bara kan lägga in 1 fusk. Redigerat 30 Maj 2008 av KaramellKing Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 30 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 Jo men vissa är ganska långa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 30 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 Jo men vissa är ganska långa.Då får du försöka att kortfatta dom på bästa sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 30 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 japp det är väl det enda som man kan göra :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 Det är ju bara att gå in och ändra fusket ? Eller skriv allt i ett enda. Detta säjer jag bara för att jag aldrig bruka skicka in några. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 Det är faktiskt lite dåligt. Tex: Jag har suttit och kommitpå kanske 10 olika koder till ett spel. Sen lägger jag in dom. En månad senare kanske jag klarar sista bossen med en bra taktik. Ska jag inte få lägga in den taktiken då bara för att man endast kan lägga in ett fusk per spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 Fast då kunde man ju å andra sidan skicka in ett fusk innehållande en kod till ett spel, och sen ett till och ett till, och så vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 5 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 Jo det ligger något i det du säger Famine, Men Admin kunde ju sätta upp speciella regler. Som T.ex. Att ett fusk måste innehålla 5 koder eller 1 guide eller 2 tips och så vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 Jo det ligger något i det du säger Famine, Men Admin kunde ju sätta upp speciella regler. Som T.ex. Att ett fusk måste innehålla 5 koder eller 1 guide eller 2 tips och så vidare.Då kommer det ju bli omöjligt att skicka in fusk .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 11 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Jo det ligger något i det du säger Famine, Men Admin kunde ju sätta upp speciella regler. Som T.ex. Att ett fusk måste innehålla 5 koder eller 1 guide eller 2 tips och så vidare.Då kommer det ju bli omöjligt att skicka in fusk .. Jo men de reglerna börjar gälla när du t.ex. har skickat in 2-3 Fusk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.