Hoppa till innehåll

Flera Fusk Till 1 Spel?


Rekommendera inlägg

När man lägger in fusk till t.ex. något spel i Xbox 360 kategorin så kan man bara lägga in ett fusk. Detta tycker jag är ganska fånigt för om du Typ kan guider och tips till de flesta banorna men bara kan lägga in ett av dem Så vill man ju fortfarande lägga in resten håller inte ni med?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När man lägger in fusk till t.ex. något spel i Xbox 360 kategorin så kan man bara lägga in ett fusk. Detta tycker jag är ganska fånigt för om du Typ kan guider och tips till de flesta banorna men bara kan lägga in ett av dem Så vill man ju fortfarande lägga in resten håller inte ni med?

Är guiderna korta så kan du lägga in allt i ett endaste.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är faktiskt lite dåligt.

 

Tex: Jag har suttit och kommitpå kanske 10 olika koder till ett spel. Sen lägger jag in dom. En månad senare kanske jag klarar sista bossen med en bra taktik. Ska jag inte få lägga in den taktiken då bara för att man endast kan lägga in ett fusk per spel?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo det ligger något i det du säger Famine, Men Admin kunde ju sätta upp speciella regler. Som T.ex. Att ett fusk måste innehålla 5 koder eller 1 guide eller 2 tips och så vidare.

Då kommer det ju bli omöjligt att skicka in fusk ..

 

Jo men de reglerna börjar gälla när du t.ex. har skickat in 2-3 Fusk.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...