ThaNooB Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 (redigerat) Hej, jag skulle fixa ett AlienWare tema till min dator. Min dator pajade, funkade inte med XP ( :huh: <_< ). Så jag fick installera Vista istället. Men när jag laddat ner AlienGUIse (temasaken...) så står det att jag inte kan använda det för att jag behöver MyColors. Så jag har några frågor. 1. Var får jag tag på det? 2. Är det gratis? Jag hittade en hemsida där man kunde ladda ner det. här Sorry för länken. Vet inte riktigt hur man gör... Första gången. http://www.stardock.com/products/mycolors/ Redigerat 1 Juni 2008 av ThaNooB Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 3 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2008 Tror du kan testa det i x antal dagar. Sen går trialen ut så måste du köpa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 3 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2008 Okej, thx. Men jag har 64 bit nånting. Så stod det att MyColors inte funkade med 64 bit, det funkade bara med 32 bit :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.