Xagez Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Skrivet 1 Juni 2008 (redigerat) Hej, Jag klarar inte uppdraget när man ska lämna '' paketet '' hos den där typen :P Blir alltid upptäckt i huset.. kan ni förklara jag kommer upp till huset, det vill säga döda den i köket, smyga upp för trappan och sedan den där långa korridoren jag kommer inte dit, vet inte villket rum det är eller något. Snälla behöver hjälp har fastnat på det här uppdraget i över en månad.. Paketet = Hästen man tar död på Redigerat 1 Juni 2008 av Skriken
xSaaamii Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Skrivet 4 Juni 2008 Du skall ju lämmna paketet i hans rum, Men när du har dödat hästen så smyger du bara in bakvägen i huset och sen så smyger du upp och lägger den i hans säng som ligger jämte ett stort vardagsrum. Om du inte fattar hur jag menar så kan du söka på youtube.
Gäst JackBlack Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Skrivet 4 Juni 2008 (redigerat) okej vi tar det från början... När du har häst huvet så ska du följa efter din kompis till huset... vänta tills han i Köket har gått iväg och smyg sen och stryp den första vakten sen kommer det kluriga med städerskan hon ska på nåt vänster gå iväg och in till en dörr och då ska du när hon gott iväg smyga till gubbens sovrum och vänta in din polare klart :D ps Gubbens Sovrum som du ska lämna Hästhuvet till hans Sovrum är i Slutet av Den Långa Korridoren Redigerat 5 Juni 2008 av JackBlack
Rekommendera inlägg