mackanjj Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 under påsklovet ska betongen dra igång igen !!!!! nån här som är intresserad av att gå med i mitt gäng då???????? jag har fixat två members redan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rex92 Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 vad heter sidan??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 trår det e www.betongen.com eller nu eller se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 Betongen.com ja jag tror dom flesta vet det... finns det inte redan en betong tråd?... plus det kommer numera kosta 5 kr för att joina Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Brasken-Fnask Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 Vad gör man på Betongen?? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 typ som dekrim Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 jasså då e det inget för mig! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 förutom detta är roligare! mkt roligare, har för mig att man inte kunde åka fast, men nu så kasnke dom ändrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mackanjj Skrivet 29 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 nej man kan åka in men bara i 3 timmar men dom har sänkt det till 1 timme nu så det är ju för **** bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scraw Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Lugnt att jag kommer att spela det, skit i att det kostar 5 kronor. Det är lugnt värt det. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Uno Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 det här e bara en åsikt : jag gillar inte text baserade online spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mackanjj Skrivet 4 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 d e inte textbaserat skit bra ju nån som vill va me i mitt gäng när d startar mitt gäng kommer heta "ninja gaiden" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.