asabrasa Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 hur många hjärtan har ni haft i ocarina of time utan fusk/gameshark/hackning av spelet i någon form. jag har haft 22.5 ps jag hade 22 hjärtan och två piece of hearts. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 Alla utan något alls^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 2 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 Alla utan något alls^^ nice men hur många var det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 (redigerat) Då ska vi se... 36 hjärtbitar + 8 hjärtan från bossar d.v.s. 20 hjärtan. Redigerat 2 Juni 2008 av Mornie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pillshere Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Jag fick 19 hjärtan :( saknade 1 hjärtbit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Jag har haft alla (är inte det 24 hjärtan?) men någon raderade gubben :( Jag hade skaffat ca 70 skulltulas också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ruthar Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 I min bästa ocarina fill har jag allt man kan ha. Alla hjärtan, skulltulas, det största pilkogret, bombsäcken, bigorons sword osv. utan något fusk. Är grymt nöjd med det. Om någon skulle radera den typ så skulle jag slått personen flera gånger i huvudet med en N64 kontroll :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShadowZelda Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 (redigerat) Jag hade alla. Men den som man får om man vinner mot Dampé var skitsvår. Jag hade 101 skulltulas (gjorde skulltula-tricket) Jag hade det största pilkogret. Jag hade den näst största bombpåsen (kunde inte vinna den i Bombchuhuset) Jag hade praktiskt sätt det bästa av nästan allt även alla glasflaskor men min Zelda fil raderades. Redigerat 25 Januari 2009 av ShadowZelda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 Har 16 hjärtan och en hjärtbit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShadowZelda Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 Bravo! Då är det inte lång väg kvar. Btw: Min fil hade inte raderats, hittade den på min andra Zelda-kassett Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pillshere Skrivet 16 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 I min bästa ocarina fill har jag allt man kan ha. Alla hjärtan, skulltulas, det största pilkogret, bombsäcken, bigorons sword osv. utan något fusk. Är grymt nöjd med det. Om någon skulle radera den typ så skulle jag slått personen flera gånger i huvudet med en N64 kontroll :)Jag skulle göra mer än bara det ;: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 hur många hjärtan har ni haft i ocarina of time utan fusk/gameshark/hackning av spelet i någon form. jag har haft 22.5 ps jag hade 22 hjärtan och två piece of hearts. :lol: Det finns endast 20 hjärtan totalt i OoT. Att ha 22 är alltså omöjligt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg