bladefinor Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 (redigerat) Hej! Jag har skapat en egen grupp som gör Portals (Portaler) till PSP. Jag har lyckats väldigt bra och fått bra omdömen av andra (Just ni har bara jag gjort portalerna). Det är jag och 3 andra som skapar ;) Dock är namnet på detta team inte den bästa :P Hemsida: Dolphin Projects Portals som finns ute just nu (du kan ladda ner dom på hemsidan): - Mozilla Firefox [v1.0] - Windows Live Messenger [v0.8 BETA] - Mac OS X Leopard [v0.66 BETA] - Windows Vista [v0.1 BETA] Redigerat 7 Juli 2008 av bladefinor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tzarenc Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Jag länktar tills jag har ett moddad psp så jag kan testa detta! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladefinor Skrivet 7 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 du behöver inte ha ett moddat psp ;) du kan ha omoddad också ;) om du menar custom firmware eller original firmware... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg