Gäst Overkill Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Skrivet 2 Juni 2008 Till: Overkill Från: <- Står inte vem det är ifrån. Bara står att den som skickar Fuskamynten skickade meddelandet. Skickat: 2008-06-02 13:37:00 ------------------------------------------------ Belopp: 100 FuskaMynt ------------------------------------------------ Meddelande: Meddelande lol! ------------------------------------------------ Mvh FuskaBot (Detta är ett automatiskt meddelande, vänligen inte svara) <-- Dålig stavning? Sen borde det väl komma från FuskaBot och inte avsändaren, annars är det lätt att göra fake meddelanden. Citera
eeewwhh Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Skrivet 2 Juni 2008 Jag skickade 100 fm till dig alldeles nyss men jag skrev inte nå medelande.. Citera
Gäst Overkill Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Skrivet 2 Juni 2008 Jag skickade 100 fm till dig alldeles nyss men jag skrev inte nå medelande..Det var inte det jag menade. Menade det där med Att Från : är tomt... Och dålig stavning, Och det borde komma från användaren FuskaBot Citera
Raptomex Skrivet 3 Juni 2008 Rapport Skrivet 3 Juni 2008 Overkill@ Det ska vara så. Så har det jämt varit för mig;) Och för det andra så är det inte dålig stavning ;p Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.