Jag har hoppat till många gånger när jag har hyrt en B-skräckis, men jag har aldrig riktigt blivit rädd. De stora undantaget är The Shining, som är oerhört obehaglig från början till slut.
Läskigaste Filmen?
Dom ända läskiga filmerna (Som jag kommer ihåg) som var, som Dolphin sa, obehaglig från början till slut är 1408, the shining och The Ring 1/2. Gillar inte sånna här filmer som man kan tänka sig att dom kan hända sig själv och är lite sykiskt läskig. :(
Annars finns det ju väldig många andra bra skräckisar, Finaly Destination gillar jag mycket. :)
Ah, 1408 var underbar. Älskar den sortens filmer : D
↗ till inläggetNu är det plötsligt läskigt att gå på hotel. =(Ah, 1408 var underbar. Älskar den sortens filmer : D
↗ till inläggetÄr jag den enda som tyckte den filmen var urkass? : |↗ till inläggetNu är det plötsligt läskigt att gå på hotel. =(Ah, 1408 var underbar. Älskar den sortens filmer : D
Filmerna [REC] & Saw är inte att leka med.
↗ till inläggetÄr jag den enda som tyckte den filmen var urkass? : |↗ till inläggetAh, 1408 var underbar. Älskar den sortens filmer : D
Nu är det plötsligt läskigt att gå på hotel. =(
Saw är att leka med. :D
men [REC] har jag inte sett..
↗ till inläggetÄr jag den enda som tyckte den filmen var urkass? : |↗ till inläggetAh, 1408 var underbar. Älskar den sortens filmer : D
Tydligen.
The Ring, usch.
Gillar inte skräck. x]
Har knappt sett någon skräckfilm så det blir "Freddy Vs Jason" men den är inte ett dugg läskig... :o
Nej, 1408 rent av sög.
Black christmas
El orfanato
Wolf creek
Monster man
1408
Dawn of the dead
28 veckor senare
[REC]
1408
The Shining
RAWR
The ring.. usch, den gillar jag inte... tråkig, grå bild :unsure:
Jag vet vad du gjorde förra sommaren 1&2.. kanske inte så jätteläskiga men två utav de bästa jag har sett iaf..
och Scream är ett måste... typ! :P
"THEM" är inte att leka med
här e trailern till "THEM" Väldigt sjuk film, men den e baserad på en sann händelse!
http://www.youtube.com/watch?v=yFTbcDRkG1o
↗ till inläggetThem är ganska tråkig, men den blir bättre och bättre längre in i filmen...The ring.. usch, den gillar jag inte... tråkig, grå bild :unsure:
Jag vet vad du gjorde förra sommaren 1&2.. kanske inte så jätteläskiga men två utav de bästa jag har sett iaf..
och Scream är ett måste... typ! :P
"THEM" är inte att leka med
här e trailern till "THEM" Väldigt sjuk film, men den e baserad på en sann händelse!
Det gör de ännu läskigare genom att det är en sann händelse
↗ till inläggetBlack christmas
El orfanato
Wolf creek
Monster man
1408
Dawn of the dead
28 veckor senare
Dawn of the dead är ju knappast läskig.
Jag är en sån som typ aldrig kollar på skräckisar, men såg denna med kompisar.. inte änns läskig, bara kul när dem sköt ner alla zombies med shotgun och sprängde bensin tunnor.
Wrong Turn 1 & 2
Äckligaste filmerna som finns
↗ till inläggetjag har sett wrong turn 1 men inte 2:anWrong Turn 1 & 2
Äckligaste filmerna som finns
Wrong turn 1 var jävligt bra, vill väldigt gärna se 2:an
SAW filmerna är väldigt äckliga, men endå bra gjorda!
↗ till inläggetGe mig ett manus med sjuka idéer och massa pengar så ska jag visa dig minst lika bra filmer : >SAW filmerna är väldigt äckliga, men endå bra gjorda!
OnT: [REC] är rätt så läskig.
P.S 1408 är inte ett dugg läskig, come on ;o