Hoppa till innehåll

Läskigaste Filmen?


Rekommendera inlägg

  • Svar 176
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

One Missed Call 2, och the Ring. Små tjejer med svart hår ger mig chills.

Ooo jag vet vad du menar.. :(

 

Lol, jag och min 8:a åriga lilebror satt och kollade på TR1 och TR2. Vi blev inte äns rädda..

Lite magpirr kanske men :P

 

 

Så säger dom alltid efter dom har sett filmen.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst 55_66

The Hills Have Eyes och SAW är dem bästa skräckfilmerna, The Hills Have Eyes 1 är bättre än 2:an, och jag tycker att SAW 1 är den bästa SAW.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dead Silence såg jag igår (kl 3-5 eller nått) och den filmen är en av de få som jag kan kalla skräckfilmer, en annan som jag trivs med är The House (titta vi spökar är översättningen :meddum: ) som också innehåller mycket shock skräck.

 

Tycker mäst det värkar som att om en film inehåller totyr och minst 50 liter blod så hör det till gruppen skräck vilket e ganska tråkigt eftersom jag alldrig får nån känsla av nått läskigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst wAcko

SaWfilmerna är en av de bästa filmerna som finns, de är kanske lite äckliga men de är inte ett dugg läskiga. Bra handling, skådespeleri etc.

 

Har inte sett så många skräckfilmer, så jag vet inte riktigt. Men jag antar att The Ring I är ganska läskig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

One Missed Call 2, och the Ring. Små tjejer med svart hår ger mig chills.

Ooo jag vet vad du menar.. :(

Lol, jag och min 8:a åriga lilebror satt och kollade på TR1 och TR2. Vi blev inte äns rädda..

Lite magpirr kanske men :P

 

 

Så säger dom alltid efter dom har sett filmen.

 

Jag tyckte inte heller The Ring var särskilt läskig, lite kanske men inte mycket. Sånna filmer ger mer effekt när man ska gå och lägga sig, även fast jag inte tänkte särskilt mycket på den efteråt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...